9Likes
-
Старожил
Форумчанин
Ага, свидетель путается в показаниях.
http://s188567700.online.de/CMS/inde...=131&Itemid=47
27 September 1987
- F.1CZ 206 flown by Capt. Arthur Piercey
hit by R-23 or R-60 during engagement with MiG-23MLs, on recovery in Rundu overshot the runway, pilot inadvertently ejected and was badly injured; F.1CZ 205 has got the tail section of the F.1CZ and returned to service as 205; results of engagement confirmed by a dozen of photos taken by Al J. Venter.
Двигаемся дальше:
http://newsite.ipmssa.za.org/content/view/149/28/1/13/
205 Partly written off on 08/02/85. <...> Later rebuild with components from 221 and 206 to return to operational use as 205.
206 Written off on 27/09/87. <...> Tail section fitted to 205 to return to operational use as 205.
В общем, было два Миража - стал один. 205-й восстановлен, а 206-й будем считать боевой потерей вопреки попыткам Купера это опровергнуть. Наверное, он вскоре объявит воздушный бой 27 сентября 1987 года выдумкой кубинской пропаганды.
Ваши права
- Вы не можете создавать новые темы
- Вы не можете отвечать в темах
- Вы не можете прикреплять вложения
- Вы не можете редактировать свои сообщения
-
Правила форума