зав.№24875Цитата:
Ми-24П №26 (???), предположительно в конце лета в иллюминаторе выставлен фэйковый №46. Фото 19.08.2014, 20.09.2014.
Вид для печати
зав.№24875Цитата:
Ми-24П №26 (???), предположительно в конце лета в иллюминаторе выставлен фэйковый №46. Фото 19.08.2014, 20.09.2014.
А можно поподробнее, что за атака? До Конотопа от мест проведения АТО не менее 400км.. ИМХО, его просто подорвали..
Вложение 61978
Почему нельзя?Можно.Цитата:
А можно поподробнее, что за атака? До Конотопа от мест проведения АТО не менее 400км.. ИМХО, его просто подорвали..
http://www.youtube.com/watch?v=K2x4G2Ad8No
Вложение 61979
Говорят диверсионная группа ополчения обстреляла территорию завода.Я этому верил пока в сети в больших количествах не стали появляться селфи "Сумских Вепрей" с Конотопа в общем и с территории музея в частности...иногда лица на фото подозрительно веселые.
ВКП жалко, по моему единственный в таком хорошем состоянии оставался..
Как иллюстрация любознательности солдат.
Вложение 61987Вложение 61988Вложение 61989Вложение 61990
...и пара свежих фото.
Вложение 61991Вложение 61992
В обломках MH17 найден стержень от ракеты "воздух-воздух" Р-60М
http://www.nakanune.ru/articles/110159
Возможно ответ на ваш вопрос
1.ТВП.Вертоліт Мі-24В (зав. №3532422015184) у складі: планер вертольоту Мі-24В (зав. №3532422015184) -1шт., Виріб постачається без двигунів, головного редуктора, комплекту лопатів несучого гвинта. Комплектація виробу відповідає формулярам на нього. Перелі
получатель: Нігерійські Військово-повітряні сили Федеративної Республіки Нігерія Абуджа. Нігерія
отправитель: Дочірнє підп-во Державної компанії "Укрспецекспорт" ДГЗІФ "УКРІНМАШ"
дата: 19.09.2014
пункт пропуска: М/п "Святошин", п/п „аеропорт „гостомель”
стоимость : 23526334,26 (курс 13,434133)
Короче борт выпуска 28.06.80, старый знакомый.
Разбираю новые базы, все кусками и нужен конвертер из accdb в mdb
P/S довесок
1.ТВП.Вертоліт Мі-24В (зав. № 3532422015007) у складі: планер вертольоту Мі-24В (зав. № 3532422015007) -1шт., Виріб постачається без двигунів, головного редуктора, комплекту лопатів несучого гвинта. Комплектація виробу відповідає формулярам на нього.
стоимость : 24342876,22 (курс 13,437484)
дата: 28.08.2014, остальное то же.
Соответственно:
3532422015007 В №116 06.05.80 СССР 01 72-й ОБВП, Украина 72.АБ бн 11
Да, действительно это ответ...
Если перевести на русский, то в обоих приведённых случаях поставлялись разукомпектованные вертолёты:
"Устройство поставляется без двигателей, главного редуктора, комплекта лопастей несущего винта. Комплектация изделия соответствует формулярам на него."
Если перевести указанную сумму по приведённому курсу, то выходит 1,7 млн $ и 1,8 млн $ за оба вертолёта.
Вложение 62108 Вложение 62109
Получается что он из Конотопа перелетел в Гостомель своим ходом (как и второй вертолёт), был разобран, сняты лопасти, редуктор, двигатели, был перевезён в Нигерию. Где вероятно на него были установлены двигатели, редуктор, лопасти и авиационная пушка с другого вертолёта ВВС Нигерии, не подлежащего ремонту, вышедшего из строя по причине л/п.
Полная опись
Опис товару
"1.Станція оптико-електронного подавлення ""Адрос"" КТ-01 АВЕ, заводський номер 67542203 - 1 штука. В складі: Блок випромінювача ЄААЖ.468179.000-01 - 1шт., Пульт керування ЄААЖ.468333.000-03 - 1шт., Комплект запасних частин, та комплект інструменту та приналежностей. Призначена для створення перешкод інфрачервоним головкам самонаведення керованих ракет. Відповідає технічним умовам ЄААЖ.486675.001ТУ."
"1.ТВП.Вертоліт Мі-24В (зав. №3532422015184) у складі: планер вертольоту Мі-24В (зав. №3532422015184) -1шт., Виріб постачається без двигунів, головного редуктора, комплекту лопатів несучого гвинта. Комплектація виробу відповідає формулярам на нього. Перелік засобів які постачаються з виробом згідно додатку №7 до контракту: Засоби для буксирування та швартування: Колодки під колеса 245-9926-01-4шт., Швартовка лопастей несучого гвинта 242-9900-3080-1 к-т., Пристосування для зачохлення та швартування лопатей НГ 242-9927-7000-1шт., Засоби наземного обслуговування: Бляха для збирання мастила 242-9927-7100-1шт., Бляха 4635А-1-1шт., Відро мірне (10 літрів) 4621А-1шт., Лійка для оливи з фільтром 246-9928-7050-1шт., Лійка для гідросуміші 1-1ОСТ 1 10892-73-1шт., Кружка літрова 4632А-1шт., Лійка для спирту 246-9928-00 -1шт., Оливниця для заливки оливи в проміжний, хвостовий редуктори, коробку приводів, в порожнечі ВШ втулки НГ 8АТ-9129-00-1шт., Драбина бортова універсальна -1шт., Контейнер 8АТ-9931-00-5-1шт., Контейнер 8АТ-9931-00-3-1шт., Бідон ємністю 20 л ГОСТ 5105-66-1шт. Засоби захисту на стоянц:і Заглушка вихлопної труби двигуна 242-9109-7000-2шт., Заглушка входу у вентилятор 242-9110-10-1шт., Заглушка вихлопної труби Аі-9В 242-9152-00-1шт., Заглушка на ППТ (приймач повітряного статичного тиску) 242-7705-35-3шт., Комплект чохлів 242-9113-00-1шт., Протиугінний пристрій на ручці зупинника двигуна 246-9912-7020- 1шт., Заглушка на повітропровід від АІ-9В 24-9130-01-1шт., Заглушка 246-9196-7000-2шт., Комплект заглушок на трубопроводи систем 24-9940-00-1шт., Кожух в зборі 242-9939-00-1шт., Доріжка на підлогу вантажної кабіни 24-9929-00-1шт., Доріжка для роботи у двигунів 24-9966-00-1шт., Ферма для склоочисника 246-9113-150-1шт., Наконечник 246-9917-20-1шт., Портфель для т/документації 246-9230-00-1шт., Портфель для т/документації 24-9967-00-2шт., Комплект бортового інструменту 242-9100-7000-1шт. Авіаційне обладнання: Перехідник 246-9940-3105-1шт, Пристосування для протирання скла приладу ""Р-Ш"" 246-9984-00-1шт. Агрегати з'ємного авіаційного озброєння: Авіаційний блок УБ-32А-24-2шт."
"1.Система супутникової навігації GPSMAP-695-2шт. Виріб має цивільне призначення та викорисовується для комплектування цивільних та військових ""літальних апаратів"" з метою приведення їх до вимог ІКАО. Виріб не відповідає товарам зазначеним у списках товарів, міжнародні передачі яких підлягають Державному експортному контролю. Один виріб постачається в складі вертольоту Мі-24В (зав. №3532422015184) планер вертольоту Мі-24В (зав. №3532422015184)."
"1.Командна радіостанція KY-196B-2шт. Виріб має цивільне призначення та викорисовується для комплектування цивільних та військових ""літальних апаратів"" з метою приведення їх до вимог ІКАО. Виріб не відповідає товарам зазначеним у списках товарів, міжнародні передачі яких підлягають Державному експортному контролю. Один виріб постачається в складі вертольоту Мі-24В (зав. №3532422015184) планер вертольоту Мі-24В (зав. №3532422015184)."
Опис товару
1.ТВП.Вертоліт Мі-24В (зав. № 3532422015007) у складі: планер вертольоту Мі-24В (зав. № 3532422015007) -1шт., Виріб постачається без двигунів, головного редуктора, комплекту лопатів несучого гвинта. Комплектація виробу відповідає формулярам на нього. Перелік засобів які постачаються з виробом згідно додатку №7 до контракту: Засоби для буксирування та швартування: Колодки під колеса 245-9926-01-4шт., Швартовка лопастей несучого гвинта 242-9900-3080-1 к-т., Пристосування для зачохлення та швартування лопатей НГ 242-9927-7000-1шт., Водило буксиру вальне 242-9800-00-1шт. Засоби наземного обслуговування: Бляха для збирання мастила 242-9927-7100-1шт., Бляха 4635А-1-1шт., Відро мірне (10 літрів) 4621А-1шт., Лійка для оливи з фільтром 246-9928-7050-1шт., Лійка для гідросуміші 1-1ОСТ 1 10892-73-1шт., Кружка літрова 4632А-1шт., Лійка для спирту 246-9928-00 -1шт., Оливниця для заливки оливи в проміжний, хвостовий редуктори, коробку приводів, в порожнечі ВШ втулки НГ 8АТ-9129-00-1шт., Драбина бортова універсальна -1шт., Контейнер 8АТ-9931-00-5-1шт., Контейнер 8АТ-9931-00-3-1шт., Бідон ємністю 20 л ГОСТ 5105-66-1шт. Засоби захисту на стоянц:і Заглушка вихлопної труби двигуна 242-9109-7000-2шт., Заглушка входу у вентилятор 242-9110-10-1шт., Заглушка вихлопної труби Аі-9В 242-9152-00-1шт., Заглушка на ППТ (приймач повітряного статичного тиску) 242-7705-35-3шт., Комплект чохлів 242-9113-00-1шт., Протиугінний пристрій на ручці зупинника двигуна 246-9912-7020-1шт., Заглушка на повітропровід від АІ-9В 24-9130-01-1шт., Заглушка 246-9196-7000-2шт., Комплект заглушок на трубопроводи систем 24-9940-00-1шт., Кожух в зборі 242-9939-00-1шт., Доріжка на підлогу вантажної кабіни 24-9929-00-1шт., Доріжка для роботи у двигунів 24-9966-00-1шт., Ферма для склоочисника 246-9113-150-1шт., Наконечник 246-9917-20-1шт., Портфель для т/документації 246-9230-00-1шт., Портфель для т/документації 24-9967-00-2шт., Комплект бортового інструменту 242-9100-7000-1шт. Авіаційне обладнання: Перехідник 246-9940-3105-1шт, Пристосування для протирання скла приладу Р-Ш 246-9984-00-1шт. Агрегати з'ємного авіаційного озброєння: Авіаційний блок УБ-32А-24-2шт.
Довесок по теме, из ремонта:
Опис товара
1.Продукти переробки: Гелікоптер Ми-24В-1шт.№ 3532423015277, який був у використанні, рік вводу в е ксплуатацію-1980р., порожньою масою 1050 0кг.,у частково розібраному стані: АР3575ВМ/АР5013ХТ: місце № 1/10:хвостова балка 24-0500-00 №15282-1шт., місце № 2,3/10:крило ліве і праве №№242- 2100-00-1,242-2100-00-2 -2шт., місце № 4,5/10:стабілізатор лівий і прав ий №№ 242-3100-00-01,242-3100-00-01 -2шт ., місце № 6/10:хвостовой вал 24-1526-000 № Л802077-1шт., місце № 7/10: автомат перекосу 24-1940-0 00 № Л9412044-1шт., місце № 8/10: головний редуктор ВР-24 № Л2103229- 1шт., місце № 9/10: втулка несучого гвинта 24- 1930-000 № 9202443483-1шт., місце № 10/10: балочний тримач БДЗ-57КрВ № 057086,№ 047581, №057066,№047586- 4шт. , електромеханізм МГУ-1 №Е794309,№Е80111 4- 2шт., АР0045СН/АР3000ХР: місце № 1/2:фюзеляж гелікоптера Ми-24В№ 3532423015277-1шт., місце № 2/2: кілева балка 24-0600-00-1шт ., АР4325AР: місце № 1/9:Вентилятор 8А-6311-00 № ОВ11004138-1ШТ., місце № 2/9:рулевой гвинт 246-3904-000 № 0010290- 1шт., місце № 3/9: промежуточний редуктор 8А-1 515-000 № Л6411133-1шт., хвостовий редуктор 246-1517-000 № Л53097 -1шт., місце № 4/9: коробка приводов 24-1512-00 0 № Л63024-1шт., місце № 5/9:блок гідравлічний АГС-60А № 010180119-1шт., місце № 6/9: карданний вал приводу венті лятору 8А-6314-00 № Л14312-1шт., демпфер гідравлічний СДВ-5000-0А №28144- 1шт., прибор ЭП-309Т с.2 № 2390897180-1ш т., регулювач надлишкового тиску 5731Т-4 № 004112-1шт., турбохолодильник 3263А № 0410486-1ШТ., місце № 7/9: лопасті рулевого гвинта 246 -3925-00 № МХБГ723012-1ШТ., місце № 8,9/9: подвісний паливний бак-2ш т.,
18.08.2014 "ОАО ""Оршанский авиаремонтный завод""" 211004, Витебск. обл.,г.п.Болбасово ул.Заводская 1, Республика Беларусь
"АТ ""Мотор Сiч""" 69068, м.Запоріжжя, пр.Моторобудівників,15 Україна
Все сходится. Для Нигерии в 2014 г. было отправлено два Ми-24В: 1x1811,6 тыс. долл. Aug и 1x1751,2 тыс. долл. в Сен
Нашел двигателиЦитата:
Тоже сходится, так как были экспортированы только два двигателя ТВ3-117 в сентябре, то есть еще два были на месте от "папередныка" :)
Опис товару
1.Авіаційний двигун ТВ3-117ВМ сер.02 (зав.№ Н78313072, Н78333002) -2 шт. Турбогвинтові (турбовальні) двигуни, призначені для встановлення на вертольоти типу Ми. Потужність 2000 к.с. (1471 кВт).
"Компанія ""WESTAN GROUP ASSOCIATES LTD""" Macurdi, Нігерія 19.09.2014
Теперь по ремонту Ми-8, 2
1.Переміщення товарів після виконання капітального ремонту: Цивільний вертольот Мі-8МТВ-1, зав.№ 804М02, рег.№ UR-PAB - 1 шт., бувший у використанні, рік випуску 2002, основні агрегати: два двигуни ТВЗ-117ВМ серії 02 зав. №№ 7087884102048, 7087884102047, головний редуктор ВР-14 зав.№ Л20207018М. Виробник ВАТ "Казанський вертольотний завод" Росія
Импорт 19.02.2014 Закрытое акционерное общество "Санкт-Петербургская авиаремонтная компания" (ЗАО "СПАРК")
Опис товару
1. Гелікоптер Ми-2- 1шт. № 549445105 (транспортно-санитарний з подвійним керу ванням), рік вводу в експлуатацію - 1985 р., порожньою масою 2543,200кг, у частко во розібраному стані із двигунами ГТД-35 0 №№ 481621215,481641139 і редуктором ВР -2 № 684254076, лопасті несучого гвинта - 3шт. №В2017241201, В2017251201, В20172 61201, підвісний паливний бак - 2 шт., (лівий, правий) без №, шасі(головна нога - 2 шт., ліва та права) без №, рульовий гвинт -1 шт. №112634.
Импорт 21.07.2014 ОАО "Оршанский авиаремонтный завод" 211004, Витебск. обл.,г.п.Болбасово ул.Заводская 1, Республика Беларусь
Опис товару
1. ТВП. Гелікоптер Ми-8СМВ - 1шт., № 9777208, у частково розібраному стані, без авіадвигунів, лопастей несучого та р ульового гвинтів, який був у використанн і, рік вводу в експлуатацію- 1977р., пор ожньою масою 7164кг.: АР6743ВТ/АР7129ХТ: місце № 1/1: Фюзеляж гелікоптера Ми-8СМВ № 9777208- 1шт. АР9665ВX/АР6243ХТ: місце № 1/11: Хвостова балка у зборі 8АТ 0500 00 № 77208- 1шт. місце 2/11: Главный редуктор ВР-8А на ра мі у комплекті зав. № СР87301120- 1шт. місце № 3-5/11: шасі (комплект: передня нога- 1шт., головна нога- 2шт.)- 1комп. місце № 6/11: стабілізатор- 2шт., хвосто ва опора- 1шт. місце № 7/11: корпус дифузора КО-50-1шт. , вентилятор КО-50- 1шт., панель електро устаткування- 1шт. місце № 8/11: паливний бак лівий- 1шт., місце № 9/11: паливний бак правий- 1шт. місце № 10/11: верхній капот КО-50- 1шт. , нижній капот КО-50- 1шт., дренажна тру бка двигуна- 2комп., вхідний пристрій КО -50- 1шт., обшивка паливного бака- 2шт. місце № 11/11: токоз'ємник- 1шт., стяжна стрічка баков- 12шт., датчик ИД-8- 2шт., маяк МСЛ-3- 1шт., хвостовий вал- 1шт., в ал генератора- 1шт., насос ЭЦН-75- 1шт., фільтр генератора- 2шт., антена АРК- 1шт .
Экспорт 10.07.2014 ОАО "Оршанский авиаремонтный завод" 211004, Витебск. обл.,г.п.Болбасово ул.Заводская 1, Республика Беларусь
Опис товара
1.Гелікоптер Ми-2-1шт. № 547726072(транс портно-санитарний з подвійним керуванням ), рік вводу в експлуатацію - 1982р., по рожньою масою 2489кг, у частково розібра ному стані із двигунами ГТД-350 №№ 48162 3176,481613060 і редуктором ВР-2 № 69420 1035, шасі(головна нога- 2 шт., ліва та права)без №,лопасті несучого гвинта - 3 шт. №В2017211201, В2017221201, В20172312 01, підвісний паливний бак - 2 шт., (лів ий,правий) без №, рульовий гвинт -1 шт. №110291.
Импорт 18.08.2014 ОАО "Оршанский авиаремонтный завод" 211004, Витебск. обл.,г.п.Болбасово ул.Заводская 1, Республика Беларусь
Опис товару
1. ТВП. Гелікоптер Ми-8СМВ - 1шт., № 9777209, у частково розібраному стані, без авіадвигунів, лопастей несучого та р ульового гвинтів, який був у використанн і, рік вводу в експлуатацію- 1977р., пор ожньою масою 7143кг.: АР0045CH/АР3000ХP: місце № 1/1: Фюзеляж гелікоптера Ми-8СМВ № 9777209- 1шт. АР3575ВM/АР5013ХТ: місце № 1/15: Хвостова балка у зборі 8АТ 0500 00 № 77209- 1шт. місце 2/15: Главный редуктор ВР-8А на ра мі у комплекті зав. № СР87201106- 1шт. місце № 3-5/15: шасі (комплект: передня нога- 1шт., головна нога- 2шт.)- 1комп. місце № 6/15: стабілізатор- 2шт., хвосто ва опора- 1шт. місце № 7/15: корпус диффузора КО-50-1шт ., вентилятор КО-50- 1шт., панель електр оустаткування- 1шт. місце № 8/15: паливний бак лівий- 1шт. місце № 9/15: паливний бак правий- 1шт. місце № 10/15: верхній капот КО-50- 1шт. , нижній капот КО-50- 1шт., патрубок обд ування КО- 50- 2шт., Повітрозабірник мас лорадиатора- 2шт., Обшивка паливного бак а- 2шт. місце № 11/15: токоз'ємник- 1шт., стяжна стрічка баков- 12шт., датчик ИД-8- 2шт., насос ЭЦН-75- 2шт., фільтр генератора- 2 шт., антена АРК- 2шт. місце № 12/15: доплерівський вимірник ДИ В- 1- 1шт. місце № 13/15: противопожежна перегородк а- 3шт., капот редукторого відсіку-2шт., хвостовой вал-1шт., вал вентилятора-1шт. місце № 14/15: вентилятор- 1шт. місце № 15/15: капоти відсіку двигуна- 2 шт., капоти відсіку редуктора- 2шт.
Экспорт 06.08.2014 ОАО "Оршанский авиаремонтный завод" 211004, Витебск. обл.,г.п.Болбасово ул.Заводская 1, Республика Беларусь
Опис товару
1.Гелікоптер Ми-8МСБ цивільного призначе ння - 1шт.,№ 9775216, у частково розібра ному стані,без авіадвигунів:порожньою масою 6220кг. АР0045СН/АР3000ХР: місце № 1/2: Фюзеляж гелікоптера - 1шт. місце 2/2: Главный редуктор ВР-8А в сбор і на рамі зав. № СР88201030- 1шт. АР3575ВМ/АР5013ХТ: місце № 1/10:Лопасті рулевого гвинта-3шт ., місце № 2/10: Хвостова балка у зборі № 75216 с втулкою рулевого гвинта- 1шт., місце № 3-5/10: шасі (1комплект)- 3шт., місце № 6-7/10:амортизаційна стойка (лів а,права)-2шт., місце № 8-9/10:подвесний паливний бак (лівий, правий)-2шт., місце № 10/10 лопасті несучого гвинта-5ш т.,
Импорт 07.10.2014 ОАО "Оршанский авиаремонтный завод" 211004, Витебск. обл.,г.п.Болбасово ул.Заводская 1, Республика Беларусь
Опис товару
1.Гелікоптер Ми-8MCБ цивільного призначе ння - 1шт.,№ 9765118, у частково розібра ному стані,без авіадвигунів:порожньою масою 6520кг. АР6743ВТ/АР7129ХТ: місце № 1/1: Фюзеляж гелікоптера - 1шт. АР9665ВХ/АР6243ХТ: місце № 1/9:Лопасті рулевого гвинта-3шт ., місце № 2/9: Хвостова балка у зборі № 65118 с втулкою рулевого гвинта- 1шт., місце № 3-5/9: шасі (1комплект)- 3шт., місце №6/9: Главный редуктор ВР-8А в сбо рі на рамі зав. № СР87201115- 1шт., місце № 7-8/9:подвесний паливний бак (лівий, правий)-2шт., місце № 9/9 лопасті несучого гвинта-5ш т.,
Импорт 14.10.2014 ОАО "Оршанский авиаремонтный завод" 211004, Витебск. обл.,г.п.Болбасово ул.Заводская 1, Республика Беларусь
Опис товару
1.Гелікоптер Ми-8МСБ - 1шт., № МСБ8340008, у частково розібраному ста ні, з авіадвигунами ТВ3-117ВМА-СБМ1В 4Е сер. № К78ВМСЭ031 і №К78ВМСЭ028 і головн им редуктором ВР-8А № СР87201115 в базов ой коиплектації згідно технічним умовам Р080000000ТУ, з комплектом принадлежност ей, інструмента, обладнання в узгодженні з Комплектовочной відомістю Р080000000ВК порожньою масою 7384кг., рік випуску 2014р: АР6743ВТ/АР7129ХТ : місце № 1/1: Фюзеляж гелікоптера Ми-8МСБ №МСБ8340008 (у частково розібраному ста- ні)-в базовой коиплектації згідно техні чним умовам Р080000000ТУ, з комплектом принадлежностей, інструмента, обладнання в узгодженні з Комплектовочной відомістю Р080000000ВК-1шт. АР5294ВО/АР6574ХТ : місце № 1/6: Хвостова балка у зборі № МСБ8340008 -1шт., місце 2/6: Лопасти несущего винта-1к-т, місце 3/6: Лопасти рулевого винта-1к-т, місце 4/6: Голавний редуктор ВР-8А на ра мі у комплекті зав. № № СР87201115-1шт., місце 5/6: Підвісний паливний бак лівий - 1шт. місце 6/6: Підвісний паливний бак правий - 1шт. АР9119СА: місце 1/5 Авиадвигун ТВ3-117ВМА-СБМ1В 4Е серии зав. № К78ВМСЭ031- 1 шт місце 2/5 Авиадвигун ТВ3-117ВМА-СБМ1В 4Е серии зав. № К78ВМСЭ028-1 шт., місце 3-5/5 Шасі, передня нога - 1 шт., головна нога - 2 шт. (1 к-т)
Экспорт 07.11.2014 ОАО "Оршанский авиаремонтный завод" 211004, Витебск. обл.,г.п.Болбасово ул.Заводская 1, Республика Беларусь
Опис товару
1.Продукти переробки: Гелікоптер Ми-8ППА-1шт.№ 9797525, який був у використанні, рік вводу в е ксплуатацію-1979р., порожньою масою 7109 кг.,у частково розібраному стані: без авіадвигунів,головного редуктора, лопастій несучогота рулевого гвинта: АР6743ВТ/АР7129ХТ: місце № 1/1: фюзеляж гелікоптера Ми-8ППА -1шт.№ 9797525. АР5294ВО/АР6574ХТ: місце № 1/6: хвостова балка 8ТВ-0500-00 №97525-1шт., місце № 2-4/6: шасі (комплект:передня нога-1шт.,головна нога-2шт.,)
Импорт 24.12.2014 ОАО "Оршанский авиаремонтный завод" 211004, Витебск. обл.,г.п.Болбасово ул.Заводская 1, Республика Беларусь
Оно! :) И по Нигерии, и по Болбасово. Это госзаказ на 13 Ми-8МСБ-В. Часть уже передана НГ и ВСУ.
Добавлена_12_апреля_2014.
Вложение 62123
Какие есть данные по украинским БП иностранного производства в зоне конфликта? У себя нашел по 2014 году только это.
Опис товару
1.ТВП. Комплект безпілотного літального комплек- су FlyEye-1к-т у складі: -безпілотний літальний апарат SN:14006331 ,1400332,1400333-3шт; -блок стабілізованого навантаження GS-2UM SN:14003337,1400338,1400339-3шт; -наземна станція керування HCK LGCS SN: 14006335-1шт; -графічний пульт обробки розвідувальних даних SAD1000 SN:14006336-1шт; -обладнання зв""зку SNO SN:14006334-1шт; -зарядний пристрій до НСК та літальних апаратів СН9600S 6.0 SN:14006341 у комплекті з блоком АС230V/DC24V/360W 2.0 SN:14006340-1шт; -генератор HONDA SN:EAAJ-2556833-1шт; -допоміжний інструмент SN:14006347 у комплекті з пристроєм GEOS11 та GPS-приймачем GPSMAP 62st 010-00868-02-1шт; -набір для ремонту в польових умовах SN:14006348-1шт; -набір кабелів SN:14006349-1шт; -додатковий акумуляторний контейнер до безпілотних літальних апаратів РL SN:14006342,14006343-2шт; вироби оборонного призначення для використання військовослужбовцями в зоні проведення АТО,для відновлення конституційного ладу та територіальної цілісності України. (в розібраному стані на такелажному піддоні для зручності траспортування)"
Из Польши 30.12.14
Опис товара
1. Інші літальні апарати з масою порожнього обладнаного апарата не більш як 2000 кг: - Беспілотний літальний апарат Drones eBee: 1 шт.; Розмах крил: 96 см. Максимальний час польоту: 50 хвилин. Крейсерска швидкість: 36-57 км/год.
Призначений для професіного застосування в цивільній сфері, такого як точні геодезичні роботи в сільському
господарстві, топографічні вимірювання, аерофотографування, будівництво, охорона навколишнього середовища.
Из Швейцарии 01.09.14
Добавлена 11 февраля 2015.
Вложение 62140