Страница 9 из 11 ПерваяПервая ... 567891011 ПоследняяПоследняя
Показано с 161 по 180 из 210
Like Tree48Likes

Тема: МиГ-21М (МФ).

  1. #161
    CRC
    CRC вне форума
    Старожил Форумчанин
    Регистрация
    31.08.2012
    Адрес
    OKC 113,450
    Сообщений
    402

    По умолчанию

    Jak najbardziej moge to sobie wyobrazić. Zręszta dałem przykład z grzebieniami na górze skrzydła.
    Moje stanowisko co do tego artykułu znasz, ale dlaczego o tym nie pisać? Musiał ktoś mu opowiedzieć lub widział jakiś dokument , wpis? . Nie sadze żeby konfabulował tak po prostu.

    Я могу это представить как можно больше. Я также привел пример с гребнями в верхней части крыла.
    Вы знаете мою позицию по этой статье, но почему бы не написать об этом? Кто-то, должно быть, сказал ему или увидел документ, запись?. Не думаю, что он просто болтает/мошенничество

    Czy były w Polsce MiG-21 RF ? Może ktos wspominał o takim samolocie na wyposażeniu WL ? MiG-21R były na pewno . W dokumencie ,który mam są oba . Może to np.MiG-21 Pf z Fobosem ?

    Были ли в Польше МиГ-21 РФ? Может быть, кто-то упоминал такой самолет в оборудовании WL? МиГ-21Р были точно. Оба они есть в имеющемся у меня документе. Может, это, например, МиГ-21 ПФ с Фобосом?
    Последний раз редактировалось CRC; 16.03.2021 в 19:50.

  2. #162
    Старожил Форумчанин
    Регистрация
    13.03.2011
    Адрес
    Голенюв, Польша
    Сообщений
    539

    По умолчанию

    Цитата Сообщение от CRC Посмотреть сообщение
    Jak najbardziej moge to sobie wyobrazić. Zręszta dałem przykład z grzebieniami na górze skrzydła
    To zupełnie różne rzeczy. Luki silnikowe istniały na rysunkach i były wykonywane fabrycznie. Twój przykład dotyczył zupełnie czegoś innego - przeróbek w trakcie służby. Czujesz różnicę? Nie pytałem, czy w ogóle można sobie wyobrazić wykonanie luku, tylko czy można sobie wyobrazić pominięcie niektórych w trakcie produkcji. Tego wyobrazić sobie nie mogę. Żaden samolot nie jest planowany na jeden wylot. A bez tych luków nie idzie go prawidłowo eksploatować nawet w ramach oblotu zakładowego. No i jeszcze sens - tak wiele oszczędności w roboczogodzinach/materiałach zyskano realizując taki genialny pomysł?

    Цитата Сообщение от CRC Посмотреть сообщение
    Moje stanowisko co do tego artykułu znasz, ale dlaczego o tym nie pisać? Musiał ktoś mu opowiedzieć lub widział jakiś dokument , wpis? . Nie sadze żeby konfabulował tak po prostu
    Nie znam, nie myśl, że wszyscy śledzą wszystkie twoje wpisy w necie hehe. Czasem natknę się na jakiś i jak widzę niedorzeczności to ci piszę. Na temat aparatów nie raczyłeś odpowiedzieć. Nie było żadnych aparatów zabudowanych na MF-ach. To po co o tym pisać?

    A Gołąbek gdyby widział papiery, to by je pokazał. A na razie jest dla mnie śmieszny. Zresztą ma ten temat na wyłączność, z tego co się orientuję. Ktoś jeszcze to "widział", te wpisy? Świadki są, nazwiska?

  3. #163
    Старожил Форумчанин
    Регистрация
    24.11.2010
    Сообщений
    179
    Записей в дневнике
    6

    По умолчанию

    Цитата Сообщение от RA3DCS Посмотреть сообщение
    Скорее всего никаких МФ-75 не было. А был изделие 96 вариант Д с 1975 года.
    According to my information, MIG-21MF-75 was an East German AF designation to distinguish between a Moscow (plant # 30) delivered MiG-21MF (Izd.96) and a Gorki (plant # 21) delivered MiG-21MF (Izd .63). The number 75 stands for the year it entered service in East German AF - 1975.


    Jeroen

  4. #164
    Старожил Форумчанин
    Регистрация
    24.11.2010
    Сообщений
    179
    Записей в дневнике
    6

    По умолчанию

    Цитата Сообщение от RA3DCS Посмотреть сообщение
    Да практически никакой разницы Литеры некоторого оборудования менялись.
    Does this mean that MiG-21MF (Izd.63) consisted of the variants 'VVS', A, B, D and VK ?

    Do the A, B, D and VK stand for an abbreviation?

    Jeroen

  5. #165
    CRC
    CRC вне форума
    Старожил Форумчанин
    Регистрация
    31.08.2012
    Адрес
    OKC 113,450
    Сообщений
    402

    По умолчанию

    Цитата Сообщение от Кацперский Посмотреть сообщение
    To zupełnie różne rzeczy. Luki silnikowe istniały na rysunkach i były wykonywane fabrycznie. Twój przykład dotyczył zupełnie czegoś innego - przeróbek w trakcie służby. Czujesz różnicę? Nie pytałem, czy w ogóle można sobie wyobrazić wykonanie luku, tylko czy można sobie wyobrazić pominięcie niektórych w trakcie produkcji. Tego wyobrazić sobie nie mogę. Żaden samolot nie jest planowany na jeden wylot. A bez tych luków nie idzie go prawidłowo eksploatować nawet w ramach oblotu zakładowego. No i jeszcze sens - tak wiele oszczędności w roboczogodzinach/materiałach zyskano realizując taki genialny pomysł?


    Nie znam, nie myśl, że wszyscy śledzą wszystkie twoje wpisy w necie hehe. Czasem natknę się na jakiś i jak widzę niedorzeczności to ci piszę. Na temat aparatów nie raczyłeś odpowiedzieć. Nie było żadnych aparatów zabudowanych na MF-ach. To po co o tym pisać?

    A Gołąbek gdyby widział papiery, to by je pokazał. A na razie jest dla mnie śmieszny. Zresztą ma ten temat na wyłączność, z tego co się orientuję. Ktoś jeszcze to "widział", te wpisy? Świadki są, nazwiska?
    Jednak widze role forum inaczej. Ma próbować odpowiadać na pytania i pokazywać to co nie jest dostępne w ogólnie znanych publikacjach i ,,wikipedii,....

    Однако я по-другому смотрю на роли на форуме. Это попытка ответить на вопросы и показать то, чего нет в известных публикациях и ,, википедии, ....

    Jak wytłumaczyć zapis Mf-75 w Polsce i NRD ? Nie ma opcji aby się umówili, nie Niemcy z Polakami musiało to oznaczenie przyjsć z papierami z ZSRR.


    Чем объяснить запись Mf-75 в Польше и ГДР? У них нет возможности записаться на прием, не немцы с поляками, должны были приехать с документами из СССР.

    Несколько лет назад я писал о переоборудовании / замене РП-21 на РП-21М на МиГ-21 Пф 24 серии. Ну не было документов, скептицизм ... Но документы нашли ... тоже положительный.
    Последний раз редактировалось CRC; 17.03.2021 в 11:55.

  6. #166
    Старожил Ветеран
    Регистрация
    07.06.2009
    Сообщений
    3,160

    По умолчанию

    Цитата Сообщение от Jeroen Nijmeijer Посмотреть сообщение
    According to my information, MIG-21MF-75 was an East German AF designation to distinguish between a Moscow (plant # 30) delivered MiG-21MF (Izd.96) and a Gorki (plant # 21) delivered MiG-21MF (Izd .63). The number 75 stands for the year it entered service in East German AF - 1975.
    Германские ВС не производили самолеты а только их эксплуатировали. Вряд ли они имеют какое либо право присваивать им какие то обозначения!

  7. #167
    CRC
    CRC вне форума
    Старожил Форумчанин
    Регистрация
    31.08.2012
    Адрес
    OKC 113,450
    Сообщений
    402

    По умолчанию

    Цитата Сообщение от RA3DCS Посмотреть сообщение
    Германские ВС не производили самолеты а только их эксплуатировали. Вряд ли они имеют какое либо право присваивать им какие то обозначения!
    Чем объяснить запись то же обозначение Mf-75 в Польше и ГДР?

    How to explain the entry of the same designation Mf-75 in Poland and the GDR ?

  8. #168
    Старожил Ветеран
    Регистрация
    07.06.2009
    Сообщений
    3,160

    По умолчанию

    Цитата Сообщение от Jeroen Nijmeijer Посмотреть сообщение
    Does this mean that MiG-21MF (Izd.63) consisted of the variants 'VVS', A, B, D and VK ?

    Do the A, B, D and VK stand for an abbreviation?
    В начале 2000г. на заводе 21 пытались организовать ремонт самолетов МиГ-21М, МиГ-21МФ (96.63) (но не получилось!). Для этого был выпущен перечень готовых изделий 1974 года выпуска которому дано обозначение 21.0000.03ВП на 104 листах несекретно. Вариант ВВС (графа 4 перечня) тип-96 производства п/я А-1122 дан для справки, заказу не подлежит.

  9. #169
    Старожил Ветеран
    Регистрация
    07.06.2009
    Сообщений
    3,160

    По умолчанию

    Цитата Сообщение от CRC Посмотреть сообщение
    Чем объяснить запись то же обозначение Mf-75 в Польше и ГДР?
    Точно так же как выдуманные обозначения спарок У-400 и У-600!

  10. #170
    CRC
    CRC вне форума
    Старожил Форумчанин
    Регистрация
    31.08.2012
    Адрес
    OKC 113,450
    Сообщений
    402

    По умолчанию

    Цитата Сообщение от RA3DCS Посмотреть сообщение
    Точно так же как выдуманные обозначения спарок У-400 и У-600!
    Итак, вы предлагаете производителя? Точно.

  11. #171
    Старожил Ветеран
    Регистрация
    07.06.2009
    Сообщений
    3,160

    По умолчанию

    Цитата Сообщение от CRC Посмотреть сообщение
    Итак, вы предлагаете производителя? Точно.
    Ну а как Вы хотите?
    Были МиГ-21М. МФ производства ММЗ Знамя труда. выпущено 1452 шт. и МиГ-21МФ (на базе МиГ-21СМ) производства ГАЗиСО, выпущено 231 шт. Никаких других самолетов не было!
    Ну было еще индийское производство в Насике.
    Последний раз редактировалось RA3DCS; 17.03.2021 в 12:47.

  12. #172
    CRC
    CRC вне форума
    Старожил Форумчанин
    Регистрация
    31.08.2012
    Адрес
    OKC 113,450
    Сообщений
    402

    По умолчанию

    Цитата Сообщение от RA3DCS Посмотреть сообщение
    Ну а как Вы хотите?
    Были МиГ-21М. МФ производства ММЗ Знамя труда. выпущено 1452 шт. и МиГ-21МФ (на базе МиГ-21СМ) производства ГАЗиСО, выпущено 231 шт. Никаких других самолетов не было!
    Ну было еще индийское производство в Насике.
    однако этот Mf-75 не был связан с соглашением между ГДР и Польшей. Конечно нет

  13. #173
    Старожил Форумчанин
    Регистрация
    13.03.2011
    Адрес
    Голенюв, Польша
    Сообщений
    539

    По умолчанию

    Цитата Сообщение от CRC Посмотреть сообщение
    Jednak widze role forum inaczej. Ma próbować odpowiadać na pytania i pokazywać to co nie jest dostępne w ogólnie znanych publikacjach i ,,wikipedii,....
    Правильно, но ты затрагиваешь столько вопросов одновременно, что нельзя ничего выяснить. К тому же путеаешь факты.

    Цитата Сообщение от CRC Посмотреть сообщение
    Jak wytłumaczyć zapis Mf-75 w Polsce i NRD ? Nie ma opcji aby się umówili, nie Niemcy z Polakami musiało to oznaczenie przyjsć z papierami z ZSRR
    Nie tak szybko. Oznaczenie MF-75 dojrzałeś zaledwie w jednym "dokumencie", w dodatku wewnętrznym WOSL-u. Zdecydowanie za mało, żeby formułować wnioski o istnieniu takiego oznaczenia, nie sądzisz? Z którego roku jest to wydawnictwo?

    Постой ты. Обозначение МФ-75 ты увидел лишь в одном "документе", к тому же изданным ВАУЛ в Демблине. Маловато, чтобы формулировать выводы о том, что такое обозначение было присвоено официально. Какого года издание?

    Цитата Сообщение от CRC Посмотреть сообщение
    Несколько лет назад я писал о переоборудовании / замене РП-21 на РП-21М на МиГ-21 Пф 24 серии. Ну не было документов, скептицизм ... Но документы нашли ... тоже положительный.
    Конечно плюс, что нашлось, хотя не ты был первым - информация впервые у чехов появилась в монографии о службе МиГ-21 в ЧССР (это же было выполнение бюллетеня 1966 г., насколько помню и сложно представить, что в других странах он не действовал).

    Для оценки предположений важна вероятность. Возможно ли что-то или не очень. Замена станции в строю очень вероятна, отсутствие люков - ни ни. Понимаешь.

  14. #174
    Старожил Ветеран Аватар для AndyK
    Регистрация
    10.11.2005
    Сообщений
    2,002

    По умолчанию

    О чем тут спор то? МФ-75 - местное, неофициальное обозначение, так же как МиГ-21бис-САУ, МиГ-21бис-Лазурь или МиГ-21бисМ
    Panda-9 likes this.

  15. #175
    CRC
    CRC вне форума
    Старожил Форумчанин
    Регистрация
    31.08.2012
    Адрес
    OKC 113,450
    Сообщений
    402

    По умолчанию

    Цитата Сообщение от Кацперский Посмотреть сообщение
    Правильно, но ты затрагиваешь столько вопросов одновременно, что нельзя ничего выяснить. К тому же путеаешь факты.



    Nie tak szybko. Oznaczenie MF-75 dojrzałeś zaledwie w jednym "dokumencie", w dodatku wewnętrznym WOSL-u. Zdecydowanie za mało, żeby formułować wnioski o istnieniu takiego oznaczenia, nie sądzisz? Z którego roku jest to wydawnictwo?

    Постой ты. Обозначение МФ-75 ты увидел лишь в одном "документе", к тому же изданным ВАУЛ в Демблине. Маловато, чтобы формулировать выводы о том, что такое обозначение было присвоено официально. Какого года издание?



    Конечно плюс, что нашлось, хотя не ты был первым - информация впервые у чехов появилась в монографии о службе МиГ-21 в ЧССР (это же было выполнение бюллетеня 1966 г., насколько помню и сложно представить, что в других странах он не действовал).

    Для оценки предположений важна вероятность. Возможно ли что-то или не очень. Замена станции в строю очень вероятна, отсутствие люков - ни ни. Понимаешь.
    Nie, zdecydowanie nie, jeśli w dwóch różnych krajach, niezależnie od siebie, istniał ten sam opis wersji, to dowodzi, że pochodzi z jednego źródła. Nie inaczej.
    Niemcy Wschodnie wymieniły również stacje rlok.
    Luki? z mojej perspektywy jest to absolutnie możliwe. Jeżeli po przylocie samolot wraca z usterką / uszkodzeniem tylnej części kadłuba, a nie mamy dostępu do uszkodzonego miejsca, usuwamy wszystko, żeby mieć ten dostęp. W tym przypadku tylna część kadłuba nie jest to niemożliwa. Taka jest praktyka w lotnictwie.

    Нет, определенно нет, если это было из двух разных стран, это было друг от друга, было одно и то же описание версии, это доказывает, что оно исходит из одного источника. Не иначе.
    Восточная Германия также заменила продукцию rlok.
    Пробелы? с моей точки зрения это абсолютно возможно. Если после прибытия самолет возвращается с дефектом / повреждением части фюзеляжа, и у нас нет доступа к поврежденному участку, мы удаляем все, чтобы иметь этот доступ. В этом случае задняя часть фюзеляжа не исключена. Это практика в авиации

  16. #176
    Старожил Форумчанин
    Регистрация
    13.03.2011
    Адрес
    Голенюв, Польша
    Сообщений
    539

    По умолчанию

    Цитата Сообщение от CRC Посмотреть сообщение
    Nie, zdecydowanie nie, jeśli w dwóch różnych krajach, niezależnie od siebie, istniał ten sam opis wersji, to dowodzi, że pochodzi z jednego źródła. Nie inaczej
    Na razie nie wykazałeś, że taki sam opis istniał. Postaraj się lepiej. Skąd wiadomo, że niezależnie? Autorytatywnie tak przyjąłeś za pewnik? Sytuacja hipotetyczna - mjr NN był na ćwiczeniach w DDR, gdzie samolot nazywali MF-75. Po powrocie do kraju użył tego oznaczenia w wewnętrznej broszurze WOSL. Nie ma jak dotąd żadnych innych źródeł potwierdzających takie oznaczenie, a przewinęło się naprawdę sporo skanów w różnych tematach. Roku wydania znów nie podałeś. Może przepisali nazwę z ogólnodostępnej monografii tego samolotu w latach 90-tych? I jeszcze - jak wyjaśnisz nazwę typu E-7M w odniesieniu do MiG-21M w polskich wydawnictwach? E-7M to nie M. Zastanów się skąd takie oznaczenie, zdecydowanie inne, niż w kraju producenta. Jestem sobie w stanie wyobrazić, że oznaczenie MF-75 istniało. Musi się znaleźć źródło rosyjskie.

    Цитата Сообщение от CRC Посмотреть сообщение
    Luki? z mojej perspektywy jest to absolutnie możliwe. Jeżeli po przylocie samolot wraca z usterką / uszkodzeniem tylnej części kadłuba, a nie mamy dostępu do uszkodzonego miejsca, usuwamy wszystko, żeby mieć ten dostęp. W tym przypadku tylna część kadłuba nie jest to niemożliwa. Taka jest praktyka w lotnictwie
    Znów uczepiłeś się wykonywania jakiś luków w trakcie służby (czy ja gdzieś to negowałem ???) - to nie był przedmiot dyskusji. Znajdź mi przykład o jakim tu rozmawialiśmy, tj. niewykonania luków podczas produkcji w zakładzie produkcyjnym, mimo że dokumentacja rysunkowa takie luki przewidywała. A potem pisz. Albo pisz dalej sam ze sobą i przekonuj się, że masz rację. Kiedyś myślałem, że ty rosyjskich słów nie rozumiesz, ale teraz widzę, że nie ma różnicy w jakim języku się do ciebie mówi.
    RA3DCS likes this.

  17. #177
    CRC
    CRC вне форума
    Старожил Форумчанин
    Регистрация
    31.08.2012
    Адрес
    OKC 113,450
    Сообщений
    402

    По умолчанию

    Wpis 163 w tej dyskusji . Niemcy z przypadku tak nazywali te samoloty ? Hipoteza to pewnie obce Ci słowo. Autorytatywnie i słabo to Ty narazie działasz.Tak idzie o potwierdzenie w zródłach. radzieckich/rosyjskich Po co chcesz bic piane? Jedyne co robisz to negacja, to nawet nie próba odpowiedzi.Chcesz rok wydania, poszukaj. Pytałeś o luki to przedstawiłem jak w lotnictwie dostaje sie do agregatów które z założenia nigdy w czasie zycia samolotu nie ,,spadają z niego / nie są wybudowywane do jakichkolwiek czynności.Czy ja pisałem że negowałeś ?. Nie czujesz lub po prostu nie wiesz jak jest i było w lotnictwie. Stad nawet mojego założenia iz taka sytuacja mogła być/jest mozliwa nie potrafisz do siebie dopuścić .Negacja całkowita

    Pytam , bo takich miałem instruktorów którzy kazali pytac i nie cierpieli potakierów...
    Последний раз редактировалось CRC; 17.03.2021 в 21:26.

  18. #178
    Старожил Ветеран
    Регистрация
    07.06.2009
    Сообщений
    3,160

    По умолчанию

    Цитата Сообщение от CRC Посмотреть сообщение
    Wpis 163 w tej dyskusji . Niemcy z przypadku tak nazywali te samoloty ? Hipoteza to pewnie obce Ci słowo. Autorytatywnie i słabo to Ty narazie działasz.Tak idzie o potwierdzenie w zródłach. radzieckich/rosyjskich Po co chcesz bic piane? Jedyne co robisz to negacja, to nawet nie próba odpowiedzi.Chcesz rok wydania, poszukaj. Pytałeś o luki to przedstawiłem jak w lotnictwie dostaje sie do agregatów które z założenia nigdy w czasie zycia samolotu nie ,,spadają z niego / nie są wybudowywane do jakichkolwiek czynności.. Nie czujesz lub po prostu nie wiesz jak jest i było w lotnictwie. Stad nawet mojego założenia iz taka sytuacja mogła być/jest mozliwa nie potrafisz do siebie dopuścić .Negacja całkowita

    Pytam , bo takich miałem instruktorów którzy kazali pytac i nie cierpieli potakierów...
    Чего понаписали? Я ничего не понял!

  19. #179
    Старожил Форумчанин
    Регистрация
    13.03.2011
    Адрес
    Голенюв, Польша
    Сообщений
    539

    По умолчанию

    Цитата Сообщение от CRC Посмотреть сообщение
    Wpis 163 w tej dyskusji . Niemcy z przypadku tak nazywali te samoloty ? Hipoteza to pewnie obce Ci słowo. Autorytatywnie i słabo to Ty narazie działasz.Tak idzie o potwierdzenie w zródłach. radzieckich/rosyjskich Po co chcesz bic piane? Jedyne co robisz to negacja, to nawet nie próba odpowiedzi.Chcesz rok wydania, poszukaj. Pytałeś o luki to przedstawiłem jak w lotnictwie dostaje sie do agregatów które z założenia nigdy w czasie zycia samolotu nie ,,spadają z niego / nie są wybudowywane do jakichkolwiek czynności.Czy ja pisałem że negowałeś ?. Nie czujesz lub po prostu nie wiesz jak jest i było w lotnictwie. Stad nawet mojego założenia iz taka sytuacja mogła być/jest mozliwa nie potrafisz do siebie dopuścić .Negacja całkowita
    Ale z ciebie sfrustrowany pojeb.

  20. #180
    CRC
    CRC вне форума
    Старожил Форумчанин
    Регистрация
    31.08.2012
    Адрес
    OKC 113,450
    Сообщений
    402

    По умолчанию

    Wypierdalaj

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •